Personal training

Τι είναι το Personal Training :

Το personal training αποτελεί ενα ολιστικό, ολοκληρωμένο και ταυτόχρονα αυστηρά προσωπικό συστημα προπόνησης που δίνει έμφαση στην διαφορετικότητα και αντιμετωπίζει την καθε περίπτωση σαν μοναδικη.  Με αυτό τον τρόπο μεγιστοποιούνται τα ωφέλη της άσκησης και αποφεύγονται οι τραυματισμοί.

Γιατί personal training:

Το personal training είναι ο ιδανικότερος τρόπος να γυμνάζεστε..

O έμπειρος και κατάλληλα εκπαιδευμένος personal trainer, θα σας βοηθήσει να ακλουθήσετε ένα πρόγραμμα γυμναστικής προσαρμοσμένο στις δικές σας ανάγκες και ιδιαιτερότητες.  H συνεχής υποστήριξη, οι συμβουλές και η ενθάρρυνση σε συνδυασμό με την ασφαλή τεχνική των ασκήσεων θα σας βοηθήσουν να πετύχετε το επιθυμητό αποτέλεσμα σε σύντομο χρονικό διάστημα και χωρίς τραυματισμούς.

Σε ποιούς απευθύνεται;

Τo Personal Training είναι κατάλληλο για όλους, άνδρες και γυναίκες, ανεξαρτήτως ηλικίας και αυτό γιατί η αποτελεσματική υποστήριξη, η ακρίβεια των ασκήσεων, η ποικιλία του προγράμματος και η ασφαλεια που προσφέρει η παρουσία του γυμναστή, αποτελούν εγγύηση στην επίτευξη των στόχων οποιασδήποτε κατηγορίας ανθρώπου.

Πώς ξεκινάμε:

Στήν πρώτη συνάντηση μπαίνουν οι βάσεις για μια καλή και αποτελεσματική συνεργασία. Γίνεται λήψη ιατρικού ιστορικού, ιστορικού καθημερινής φυσικής δραστηριότητας, ανάλυση σωματικής συστασης, γίνονται  τεστ αξιολόγησης της φυσικής κατάστασης του ασκούμενου του επιπέδου ευλυγυσίας και του επιπέδου μυικής αντοχης & δύναμης. Επειτα αναλύουμε και οριζουμε τις παραμέτρους που θα συμβάλουν και θα μας οδηγήσουν στην επίτευξη των στόχων που θα θέσουμε απο κοινού και τέλος σχεδιάζουμε το πρόγραμμα γυμναστικής και διατροφής που αρμόζει στις προσωπικές ανάγκες και δυνατότητες του ασκούμενου.

Πότε βλεπουμε αποτελέσματα…

Με βάση ενα πρόγραμμα προπόνησης 2-3 ωρών την εβδομάδα και εφοσον ακολουθηθoύν σε ενα ποσοστό 70% αυτά που έχουν τεθεί… τα πρώτα αποτελέσματα αρχίζουν να φαίνονται στις πρώτες 8-10 εβδομαδες.  Επίσης σε τακτά χρονικά διαστήματα γίνεται αξιολόγηση των δυνατοτήτων και έλεγχος της προόδου του ασκούμενου, καταγράφεται η αλλαγή και αναπροσαρμόζεται το πρόγραμμα αναλόγως με τις ανάγκες..

 

 

Η μορφή της προπόνησης και τα  είδη τών  ασκήσεων που εφαρμόζουμε στο personal training είναι βασισμένα στο functional fitness training (λειτουργική προπόνηση):

 

Όταν λέμε “λειτουργική προπόνηση”, εννοούμε το σύνολο των ασκήσεων που βελτιώνουν τις κινήσεις που είναι απαραίτητες για την καθημερινή μας δραστηριότητα με ταυτόχρονη συμμετοχή πολλών μυικών ομάδων. Η λειτουργική προπόνηση προετοιμάζει το σώμα ετσι ώστε να μπορεί να εκτελεί δραστηριότητες όπως το περπάτημα, κάθισμα, ανέβασμα σκαλοπατιών, ανύψωση αντικειμένων κτλ, χωρίς πόνο, τραυματισμους η διάφορες μυοσκελετικές ενοχλήσεις.. Επίσης μπορεί να οδηγήσει σε ανάπτυξη του μυικού συστήματος και της ιδιοδεκτικότητας, να αυξήση τη μυική και ενδομυική συναρμογή και να βελτιώση κατα πολύ την αθλητική απόδοση και οποιαδήποτε άλλη δραστηριότητα.

Ειδη προπόνησης που χρησιμοποιουμαι στο personal training:

Circuit training (κυκλική προπόνηση)

Interval training (διαλειματική προπόνηση)

Pilates & yoga based exercises

Balance training exercises (BOSU,fit ball, foam rollers)

TRX  suspension training (ιμάντες)

Resistance training (βαράκια, λάστιχα, kettlebels, medicine balls κ.α)

Flexibility exercises (stretching)

Relax exercises