ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

  • Personal training

Λειτουργική Προπόνηση Η λειτουργική προπόνηση είναι μια νέα μέθοδος προπόνησης που βασίζεται σε ευρέως αποδεκτές προπονητικές αρχές. Σαν λειτουργική προπόνηση ορίζεται το σύνολο των ασκήσεων που εκπαιδεύουν-προπονούν σε κινήσεις που είναι απαραίτητες για τη δραστηριότητα του ατόμου, σε συνδυασμό με προπονητικές παραμέτρους που εξυπηρετούν τις καθημερινές δραστηριότητες ή τη συμμετοχή σε αθλητικές δραστηριότητες. Το αποτέλεσμα της λειτουργικής προπόνησης είναι η βελτίωση της ευκινησίας, των αντανακλαστικών, της σταθεροποίησης, της ταχύτητας και της δύναμης αντίδρασης, όπου το σώμα έχει τη δυνατότητα να αντισταθμίσει τις αλλαγές στο κέντρο βάρους για να μπορεί να κινηθεί γρήγορα και αποτελεσματικά.

  • Yoga

Τι είναι Yoga? Η γιόγκα είναι μια από τις αρχαιότερες επιστήμες που αναβιώνει στη σύγχρονη κοινωνία είναι μια μέθοδος εσωτερικής εξερεύνησης, η οποία αναγνωρίζει την αλληλεξάρτηση του σώματος με το νου, και επιφέρει αρμονία σε όλες τις ανθρώπινες υποστάσεις, στη σωματική, τη διανοητική-συναισθηματική, την πνευματική.Η λέξη «Γιόγκα» προέρχεται από τη σανσκριτική λέξη yuj και σημαίνει ένωση. Σε ένα πιό πρακτικό επίπεδο, η Γιόγκα είναι ένα μέσο για την εξισορρόπηση και την εναρμόνιση του σώματος, του νου και των συναισθημάτων. Με την πάροδο του χρόνου αναπτύχθηκαν διάφοροι κλάδοι της γιόγκα όπως: Χάθα (Yoga), Ράτζα (Raja), Γκιάνα (Jnana), Κάρμα (Karma), Μπάκτι (Bhakti), Κουνταλίνι (Kundalini), Κρίγια (Kriya) είναι μερικοί από αυτούς, οι οποίοι καλύπτουν τις ποικίλες ιδιοσυγκρασίες των ανθρώπων. Οι πιο διαδεδομένες πρακτικές της στο Δυτικό κόσμο, ιδίως κατά το δεύτερο ήμισυ του εικοστού αιώνα είναι η Χάθα, η Ράτζα, οι Τεχνικές χαλάρωσης και ο Διαλογισμός.

  • Massage & Body Treatments

Το μασάζ χαλαρώνει τους μύες βοηθά στην καλύτερη κυκλοφορία του αίματος, διεγείρει το παρασυμπαθητικό νευρικό σύστημα προσφέροντας μια αίσθηση χαλάρωσης και εσωτερικής ηρεμίας. Επιπλέον απαλύνει τον πόνο και αναζωογονεί την επιδερμίδα. Μας βοηθά στο να επιτύχουμε την αίσθηση της σωματικής και πνευματικής ισορροπίας που τόσο λείπει στον σύγχρονο άνθρωπο. Γενικότερα το μασάζ μπορεί να συντελέσει στην : Ανακούφιση από τον πόνο Μείωση της κόπωσης και του μυϊκού τόνου Χαλάρωση του νευρικού συστήματος και μείωση του άγχους και του στρες Αύξηση της ελαστικότητας των μυών και αντιμετώπιση της ατροφίας και των συμφύσεων Αύξηση της κυκλοφορίας του αίματος και της λέμφου που συντελεί στην αποτοξίνωση του οργανισμού και την απορρόφηση των θρεπτικών ουσιών Ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος Βελτίωση του μεταβολισμού Αναζωογόνηση, ευεξία και γενικότερη υγεία του οργανισμού

  • Pilates

Pilates «Μερικές κινήσεις καλά σχεδιασμένες που εκτελούνται με κατάλληλο τρόπο σε μία ισορροπημένη σειρά είναι ισότιμες με πολλές ώρες απρόσεκτης γυμναστικής ή βιαστικών συσπάσεων» J.H.PILATES Τι είναι η μέθοδος pilates H μέθοδος Pilates είναι ένα είδος γυμναστικής που συνδυάζει στοιχεία δυναμισμού, ελέγχου και ελαστικότητας μαζί με μια φυσική ροή κίνησης του ανθρώπινου σώματος μέσα από μια σειρά έξυπνα δομημένων ασκήσεων. Τα οφέλη μιας καθαρά εξατομικευμένης άσκησης είτε πρόκειται για ολιγομελή τμήματα (2-3 ατόμων) είτε για καθαρά ατομικά μαθήματα, δίνουν τη δυνατότητα στον ασκούμενο να κατανοήσει πλήρως το σώμα του και να εναρμονιστεί με αυτό, καθιστώντας το πλήρως ισορροπημένο και λειτουργικό τόσο κατά τη διάρκεια της άσκησης όσο και στην καθημερινή του ζωή.Σε ποιους απευθύνεται: Άτομα ανεξαρτήτου φύλου, ηλικίας και σωματικής διάπλασης, πρώην και νυν αθλητές ή χορευτές καθώς και άτομα με απλές σωματικές ασυμμετρίες έως σοβαρά κινητικά προβλήματα μπορούν να επωφεληθούν από τη μέθοδο